torsdag 13 januari 2011

Några favoriter från jul

Hallå!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen, efter en låååång paus!
December bara flög förbi med både jul och födelsedag. Men nu är det nytt år med nya möjligheter :)

Jag tänkte visa några utav mina favoritalster jag gjorde inför jul.

 Ett julkort med Magnoliastämpel.

 Ett flaskkort i vintagestil.

 En altrad tändsticksask.

 Ett grönrutigt jukort.

 En altrad trekantig tändsticksask.

 Julkort med stämpel från hÄnglar.

Ett blått julkort.


Vilken tycker ni bäst om?

Kram kram
ica

2 kommentarer:

  1. Åh, vad svårt, älskar alla korten! Det översta kortet fastnade jag för. Så klara fina färger och stämpeln är jättesöt! Flaskkortet var fint.. Och tändsticksasken! Så snygg!! Du är SÅ duktig! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kul att se du äntligen är tillbaka :)
    Min favorit är det röda översta kortet och det bruna med hÄnglar stämpeln.
    Kram Hobbydraken

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!