måndag 12 december 2011

Julstress!

Hej på Er!

Någon mer än jag som känner julstress??? Jag har en hel del julklappar kvar att köpa, plus en hög julkort att scrappa. Sen vill jag även hinna med att baka lite julgodis också ;)

Jag har hunnit med att baka lussekatter i alla fall - näst på listan står pepparkakor, pepparkakshus och julkola.


Nybakade lussekatter - mums!
Jag kommer definitivt äta några imorgon på lucia!

***************************************

Jag har nu tagit beslut om att utöka min blogg med lite andra inlägg än bara scrapbooking. Blir ju lite roligare när bloggen uppdateras oftare än 1 gång i månaden ;) Eller vad tycker ni läsare?

Kram ica

4 kommentarer:

  1. Kul initiativ med lite andra inlägg :)

    SvaraRadera
  2. Lussekatterna ser verkligen smarriga ut!

    Kul med fler inlägg här framöver, det är ju inte alltid tiden räcker till för scrapping tyvärr och då är det ju bra att kunna skriva om annat :)
    Ska bli spännande att följa dig vidare!

    Ta ett djupt andetag och fokusera på en sak i taget.
    Kram Nelle

    SvaraRadera
  3. Lussekatterna ser jättegoda ut!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!