måndag 13 februari 2012

Ny bloggdesign och ett magnoliakort

Hej på er!

Hoppas ni alla har det bra!
Själv är jag tyvärr hemma sjuk, misstänkt lunginflammation. Inte kul alls :(
Finns ingen energi kvar i kroppen... 

Kände att det var dags att förnya min bloggdesign lite med en ny bakgrund och nytt textsnitt bland annat. Vad tycks?

***************************************

Här kommer ett kort jag scrappade för ett tag sen:



Ett kort i ganska mörka färger, i kontrast till vad jag brukar göra!

Söt Tildastämpel från Magnolia färglagd med ProMarkers. Gillar mönsterpappret med noterna på.
Jag har några fler alster som jag inte orkat lägga upp i bloggen än, den som väntar på något gott :)

Kram ica

2 kommentarer:

  1. Men usch, krya på dig!!

    Sv: Tack! Ja, det är ju det :)

    SvaraRadera
  2. Såååå vackert vintagekort!
    Älskar hur du utnyttjat motivet i pappret som bakgrund, söt Tilda och notpappret passar jättebra in.

    Krya på dig!

    Kraaaaam Nelle

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!