torsdag 28 januari 2010

En dubbel-LO

Jag har scrappat en dubbel-LO för första gången! Papprena är i 8x8 tum så den blev lite lagom stor. Bilderna är från semestern till Danmark 2008.


Använde mig utav papper från ett glitterstack, egengjord swirl av PearlMaker, biljett från färjan, fjädercharms, blommor och blomband med PearlMaker duttat i mitten. Klicka på fotot för att se detaljerna bättre.

Jag har fler alster färdiga, men de lägger jag upp de närmsta dagarna... Så håll utkik :)

Kram kram

2 kommentarer:

  1. OMG vilken läcker dubbel LO!
    Häftigt när det ser ut som en fast det egentligen är 2 :D

    Och swirlen har du verkligen fått till HELT PERFEKT!! PearlMakern i mitten på blombandet blev lite pricken över i´t.

    Spännande att få se resten av dina alster!

    Ta hand om dig och tack för din snälla kommentar i min blogg!
    Kram Nelle

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt! Färgerna piggar verkligen upp! Kan behövas nu i vintermörkret :) Duktig du är på swirls. Kul med en annorlunda storlek också. Tumme upp! Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!