tisdag 12 januari 2010

Årets första LO...

Jag har kommit in i en period när jag bara vill scrappa LO:s! Jag gör ju för det mesta bara kort, men nu har jag gjort flera LO:s! :)

Jag visar upp den första här. Lägger upp fler imorgon... :)

Kortet föreställer mig och min sambo, men han vill inte vara med i bloggen så jag har "suddat över" honom... Lite trist men ni ser ju upplägget i alla fall.

Pappret är helt underbart vackert från Panduro. Har Slicat ut ordet together. Blommorna är utstansade och dekorerade med en rosa halvpärla i mitten.

Kram ica

3 kommentarer:

  1. Vilken toppenstart på det nya året! Den här är verkligen jättesnygg ica!!!
    Gillar hur du kombinerat swirlen i pappret till dekorationerna.

    Gubbar har verkligen vara tjurigt envisa ;)

    Ha det gott och jag hoppas du inte har snöat in!

    Kram Nelle

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin LO! Håller med Nelle om att det var snyggt att du satt fast blommorna i trycket på pappret. Imponerad :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin Lo och jag gillar teckensnittet på together. Pappret är fint och blir jättefint att fästa blommor i swirlen.
    Ha en fortsatt skön vecka
    Eva

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!