torsdag 14 januari 2010

Dreaming about you

Jag har gjort en LO med ett drömmande kort med mig på. Har använt vit akrylfärg bakom fotot och Pearl Maker i några utav papprets swirls. Har dessutom stansat ut lite fjärilar i vit cardstock som jag sedan färgade med Sakura glitterpenna. Jag älskar ju som bekant fjärilar :)

Här kommer lite närbilder:


Materiallista: Papper- Prima Angelique Collection, Iron Orchid Designs; Bokstäver- Thickers American Crafts, Tiny Alphas Making Memories; Pearl Maker creme; Akrylfärg Making Memories Spotlight; Svart och vit cs; Fjärilsstans slöjddetaljer; blommor och blad från mina gömmor.

Lämna gärna en kommentar innan du kilar vidare!
Kram ica

3 kommentarer:

  1. Gaah.... vilken snygg Lo, å så läckert med pearlmakern i swirlsen på pappret, det måste jag prova på något alster.
    Ha en skön helg
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Toppenfin LO! Och väldigt snygga kanter på den med! :) Kul att se att du har många bilder i dina alster! Kram

    SvaraRadera
  3. OMG!!!!! Den här är UNDERBAR!!! Har suttit lääääänge och studerat alla detaljer!

    Själv har jag inte riktigt kommit igång i år än. Men, men det kommer väl..... :D

    Önskar en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!