fredag 2 april 2010

Påskkort

Jag vill först passa på att tacka för alla fina kommentarer jag har fått på minialbumet! 
Det värmer gott i hjärtat :)

Tänkte också visa några fler påskkort jag gjort...


Först ut ett kort i 10x15 cm.
Mönsterpapper: Magnolia. Stämpel: Magnolia, färglagd med ProMarkers.
Bokstäver: Websters pages, storytellers.
Jag är så förtjust i min nya fina Magnoliastämpel! Ursöt ju :)


Ett rosa crisscross-kort i 10x10 cm. 
Trädde ett gult pärlband genom en öljett på tagen, för att lättare kunna dra upp den ur kuvertet.
Har dekorerat äggskalet med 3D-gloss. Blev jättesnyggt!
Mönsterpapper: Magnolia. Stämpel: Kortmakaren.
Bokstäver: Adornit.

Så här ser kortet ut när tagen dragits upp ur kuvertet. Har lämnat plats för en personlig hälsning.

Vill önska er alla en riktigt  
Glad Påsk!





2 kommentarer:

  1. Vad kreativ och påhittig du är! Jättefina kort du har gjort! Passar på att önska dig en glad påsk så ses vi imorgon :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Ååååå vilka fina kort! Älskar den ursöta Magnoliastämpeln, hamnar på min önskelista ;) Smart idé att sätta en öljett på tagen.
    Blir påmind om att jag själv inte hunnit med att göra några påskkort än att ge bort :( Får bli pyssel hela kvällen ;)

    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!