lördag 26 december 2009

Annandag jul...

Hej! Längesen jag uppdaterade nu tyvärr. Julstressen infann ju sig i år också!
Hur har eran jul varit? Jag firade julafton med familj och närmsta släkt. Mycket mysigt och jag fick fina julklappar ;) Jag jobbade natt mellan julafton till juldagen.

Här får ni se några fler julkort jag gjort:

Tomtestämpel av okänt märke, färglagd med ProMarker.
Så här ser kortet ut när man öppnar det.


Ett julkort med samma vikning och stämpelmotiv, men med andra färger och dekorationer.
Egengjord swirl av pearlmaker. God Jul-stämpel embossat i silver.


Kram ica

4 kommentarer:

  1. Läckert ica! Gillar färgkombinationerna på båda korten. Min favoritvikning dessutom ;)
    Blev riktigt läckert med silver embossingen! Märke?

    Ett tips: Lägg upp ett (eller båda korten) på ett forum och fråga om någon vet tillverkare på stämpel. Är ju alltid kul att veta :)

    Önskar dig en god fortsättning!
    KramKram!

    SvaraRadera
  2. Blev jätteglad för julkortet! Det är superfint :) Tack!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅh så fina julkort du har gjort :D
    Jag gillar verkligen vikningen, den ger lite extra till kortet!
    Tomte stämpeln var ju sååå söt!!
    Tack snälla för de gulliga orden i min blogg <3
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan....
    Jättefina julkort du har gjort och det är en av mina favoritvikningar du har använt. Stämpeln är jättesöt och kul att se att kort kan bli så annorlunda bara man gör det i olika färger. Sånt gillar jag.
    Önskar dig ett Gott Nytt År och hoppas vi ses i fortsättningen.
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!