måndag 7 december 2009

Lite julinspiration

Här kommer som utlovat lite scrappade julprojekt!

Först ut kommer ett julkort.
Kattstämpel: Tea & co, God Jul-stämpel: Kortmakaren.
Har embossat texten med rödglittrigt embossingpulver, runt om använde jag pearlmakern :)


Sen har jag även altrat en tändsticksask. Perfekt gå-bort present eller som prydnad hemma på hyllan :)


Papper: Maja Design, Vintertid.
Stämpel: Kortmakaren (embossat)
Snöflingebrads: Reprint
Strass-stenar: Inkido

Jag har äntligen börjat få kläm på det här med embossig nu. Har införskaffat mig en embossingfön och några olika pulver så nu vill jag nästan bara embossa :) Det blir ju så fin effekt...

Julkramar ica

2 kommentarer:

  1. Vilken fin katt :) Du är så duktig!

    SvaraRadera
  2. OMG läckert!!!! Du har verkligen fått till katten bra! Dina rivna kanter är avundsvärda och färgkombinationerna är klockrena.

    Asken är jättefin! Gillar upplägget du gjort och bradsen hamnar nu på min önskelista ;)
    Jo.....embossing är beroendeframkallande :D

    KramKram!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!