fredag 19 februari 2010

Ett tävlingsbidrag...

Jag har skapat ett kort till Hobbyhusets månadsutmaning i februari som ni hittar här. Har följt en skiss samt inspirerats av temat som var KÄRLEK!

 

Mönsterpapper från Maja Design. Den söta ängeln hittade jag på nätet. Love är utskärt med slicen. De otroligt söta bradsen i blommorna är en del utav bloggcandy vinsten som jag vann häromveckan från Eviebee! Övriga dekorationer från egna gömmor :)

Kommentera gärna så att jag hittar till era bloggar...

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Kram kram

4 kommentarer:

  1. Vilket jättefint kort! :) Ääääälskar ängelmotivet och de rosa blommorna! Texten love är också fint! Kramar

    SvaraRadera
  2. Snygg design du har nu i bloggen förresten! :D

    SvaraRadera
  3. Ååååååå vilken läcker templete du hittat!!!
    Fint kort oxå, kul att du vill vara med i min tävling på Hobbyhuset!

    KramKram!!!!

    SvaraRadera
  4. Här har det hänt grejer. Så mycket fint du har hunnit gjort sen jag var inne sist. Roligt att se att du fick användning av grejerna i candy´n. Den lilla ängeln är så söt. Vilken fin design du har på din blogg nu, älskar färgerna och mönstret så snyggt.
    Önskar dig en skön vecka
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!