torsdag 25 februari 2010

Mysiga katter

Jag har scrappat en layout med mina två katter som älskar att ligga och mysa! Blev en riktigt härligt blå LO den här gången, går ju inte bara att scrappa rosa :)

 

Blev lite otydligt kort på katterna när jag fotade LO:n tyvärr. Och photoshop vill inte riktigt samarbeta med mig... Om du klickar på korten ser du lite större i alla fall.
Här kommer en liten närbild på rubriken.

 

Här ser ni blommorna och den egengjorda swirlen lite bättre.


Materiallista
Papper: Maja Design, Skogspromenad, "jeans" (utklippt till fin form) samt "foder"
Blommor: Prima
Fotomatta: Vit cs distressad med "old paper"
Bokstäver: Adornit tiny letters; Storytellers Websters Pages
Övrigt: Pearl Maker pastel blue; Chalk Dark brown; Vit penna Inkessentials; Gult band. 

Det var allt från mig idag!
Kram kram

3 kommentarer:

  1. OMG vilken läcker form!! Snyggt att du ramat in den med vit penna oxå :
    Fina swirls har du fått till oxå och katterna är bedårande söta!!

    Ta hand om dig!
    KramKram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Nelle om att formen är fin! Snygg blå färg och jag gillar det rutiga pappret. Fint kort på missy och lucifer också! :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Så mysig lo och formen är jättefin. Härligt foto och så läckert att de är en svart och en vit. Jag har en liten award i min blogg till dig.
    Många kramar Eva

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!