tisdag 9 mars 2010

En award!

Jag har fått en award av Eva! Blev verkligen glad :)
Så här ser den ut...


Awarden innebär att jag nu ska berätta sju intressanta fakta om mig själv.
Här kommer dem:
1. Jag älskar färgen rosa!
2. Jag lyssnar på hårdrock 
3. Jag är ett godismonster :)
4. Min favoriträtt är thaimat
5. Jag älskar att bo på landet
6. Jag hatar att städa och diska
7. Jag är pollenallergiker (...jättejobbigt)

Eftersom den här awarden cirkulerat runt på nätet har jag svårt att hitta sju stycken bloggare som inte redan har fått awarden. Väljer därför att inte skicka vidare denna awarden. Hoppas att ingen blir besviken över detta. Det finns så otroligt många duktiga och härliga bloggare där ute som alla förtjänar sig en uppskattning och en stor kram!!! Jag lovar därför att gå en stor bloggrunda inom kort och lämna kommentarer i bloggar som jag ofta besöker och som jag inspireras av :)


Love ica

1 kommentar:

  1. Roliga och intressanta fakta du skrivit! Jag har en liten award till dig i min blogg som du får kila in och hämta ;) GRATTIS till den du fick av Eva också :D

    Trevlig helg!
    Kraaaam!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!