söndag 18 april 2010

En valp-layout!

Hoppas ni har en härlig dag allihopa!

Jag tänkte visa er mitt senaste scrapprojekt: 
en layout med ett foto av mina föräldrars nya hundvalp Charlie!


LO:n är 20x20 cm. Mönsterpappret är från Maja Design. Bokstäverna är utskärda med slicen. Blommorna är från Prima. Har även använt mig av en kantstans från Martha Stewart och dekorerat med en massa fjärilar! 

Charlie är en Cavailer King Charles Spaniel och han är supercharmig! :) 
Jag ska ge bort denna LO som en present till mina föräldrar. Hoppas de gillar den!



3 kommentarer:

  1. Snyggt!!! Är säker på att mamma och pappa kommer gilla denna fina LO! Fina färger, fjärilar och kort på Charlie! Bokstäverna är också fina! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag har juh spånat på precis samma idé :D
    Fullkomligt bara ÄLSKAR färgkombinationen på din lo!!!!!! Snyggt upplägg och söt bild på Charlie.
    Kram Nelle

    SvaraRadera
  3. Tack Veronica det var ett fantastiskt fint kort på våran valpkille!
    Mamma o Pappa

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!