måndag 10 maj 2010

Ett stilrent grattiskort

Min ena kusin fyllde år i veckan och jag ville såklart göra ett grattiskort till henne!

Det blev ett stilrent men tufft kort i svartvitt, som jag tycker passar mottagaren perfekt :)


Jag fick måttanpassa kortet till 17x10 cm eftersom ett presentkort skulle få plats inuti. 
Mönsterpappret är från slöjddetaljer. Det svarta sidenbandet med rosetten fick bli den enda dekorationen på framsidan.


Insidan av kortet dekorerade jag med svart Pearl Maker samt stämplade och embossade texten "Grattis på födelsedagen" i svart. (Stämpeln kommer också från Slöjddetaljer.)

Jag önskar er alla en bra vecka! 
Själv är jag just nu sjuk i förkylning... Flera i min omgivning är eller har precis varit förkylda så det är väl nåt som går nu... Hoppas att ni bloggläsare håller er friska!



1 kommentar:

  1. Det var imponerande att du skapade det kortet någon timme på förmiddagen! Vilken kreativitet du har! :) Snyggt!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!