söndag 23 maj 2010

Ett studentkort i rolig vikning

Hej hej!

Idag har jag bloggat inne hos Scrap och Tryck igen :)

Jag har gjort ett studentkort som kan passa en kille.
Gjorde den i en av mina favoritvikningar. Någon som vet vad den vikningen kallas? Skulle vara kul att veta...

Materiallistan hittar ni i Scrap och Trycks blogg.

Jag var på scrapträff på Scrap och Tryck i Vedum i lördags.
Jag hade jättekul och fick gjort mycket fint som jag lägger upp i bloggen efterhand :)

Önskar Er en bra dag!



2 kommentarer:

  1. Vilket snyggt kort! Cupcaken i hörnet var jättesöt och stämpeln med stundentmotivet likaså! :) Snyggt att ha gult och blått till ett studentkort. Ser fram emot att se vad du mer har scrappat! Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Gu så snyggt kort, har provat denna vikning men kan inte få till det riktigt, klurig vikning. Å så gullig den lilla studenten var.
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!