onsdag 21 juli 2010

Ett walletcard i vintagestil

Hej!

Idag tänkte jag visa upp ett plånbokskort jag gjort.
Det blev en uppskattad present till min syster :)
Jag hittade en tutorial på vikningen hos Bettans pysselblogg.

Framsidan är enkelt och stilrent dekorerad med mönsterpapper från Vivi design, brun cardstock och en filigran.

Så här ser kortet ut när man öppnar det. Finns två fack för exempelvis sedlar eller tags. De fina vintagebilderna med änglar kommer från ett Vivi design-papper.

Och så här ser det ut när man lyfter på fliken i mitten :)
Grattisstämpeln är från Scrap & Tryck (Hobbydrakens design).

Den här kortvikningen var riktigt kul att göra!

Ha det gott!!


4 kommentarer:

  1. Sv: Tack :)

    Fina kort! Man blir inspirerad... ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilket häftigt plånbokskort.Jag har sett det, jättesnyggt !!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt plånbokskort. Jag måste in och kolla beskrivningen.
    Ha det gott
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!