fredag 9 juli 2010

Ny bloggdesign och ett stafflikort!

Hejhej!

Nu har jag skaffat en ny fräsch design i bloggen.
Tyckte det var dags med lite förändring. Vad tycks?

Nu är det redan juli! Dagarna bara springer iväg för mig... Jag har jobbat drygt en månad på mitt nya jobb (ett semestervikariat) och jag trivs jättebra! Men jag jobbar mycket och när jag väl är ledig så orkar jag tyvärr inte pyssla och scrappa så mycket som jag skulle vilja. Jag ska sitta i solen i helgen och fylla på med lite ny energi :)

Jag kan ju passa på att visa er ett stafflikort jag gjorde till mors dag.
Min söta Magnoliastämpel, färglagd med ProMarkers. Jag sprayade rosa glimmermist på ett ovalt papper och använde som bakgrund. Glittrar jättemycket i verkligheten ;)

Hoppas att ni njuter av sommaren och tar tillvara på de fina dagarna!


1 kommentar:

  1. Tack för det jättegulliga kortet. Vilken snitsig vikning. En snygg prydnad i bokhyllan.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!