fredag 12 mars 2010

Award och ett randigt kort

Jag har fått en award från Hobbydraken!
Tack så mycket söta snälla du :D
"Sunshine blog awards" är till bloggar som på ett positivit och kreativt sätt inspirerar andra i bloggsvären!


När man får denna ska man:
-Lägg upp bilden på sin blogg
-Skicka vidare denna award till 12 andra bloggare
-Länka till de som du ger denna till
-Låt dem veta att du givit dem denna genom att lämna en kommentar på deras blogg
-Länka till den som givit dig denna fina award


Jag väljer att skicka vidare denna award till tre bloggare. De jag vill ge den till är:


Ni inspirerar mig oerhört mycket och är jätteduktiga scrappare!!


***************


Igår skapade jag ett kort med en söt hÄngla-stämpel. Kortet är 10x15 cm, ett format jag inte brukar scrappa i så ofta men det var kul! Äntligen fick jag användning för min gröna spets som jag har haft liggande ett tag :)


Önskar er alla en riktigt härlig helg!



3 kommentarer:

  1. OMG vilket läckert kort, smart att använda en biljett som rubrik. Det gör inget om detta kort råkar hamna i min brevlåda *fniss*

    Åååååå TACK för awarden, rodnar massor här för dina snälla ord!!!

    Trevlig helg!!!!
    Kraaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Tusen tusen tack, det värmer i hjärtat. Vad kul att läsa dina sju intressanta fakta om dig, det är lite roligt för många av oss verkar vara tokiga i både godis och rosa.. hihi
    Jättefint kort du har gjort och stämpeln var super gullig har nog inte sett den tidigare. Är ledig i helgen så jag hoppas det blir lite tid över för pyssel och att hinna uppdatera bloggen.
    Ha en riktigt skön helg
    Många många kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tomt i huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

    Tack för inspirationen.

    Lisbet

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera!